BRIGA reclama ao novo Governo autónomo umha aposta clara nas selecçons próprias

20 de Agosto de 2005

A juventude independentista organizada em BRIGA respondeu às primeiras declaraçons do novo secretário geral para o Desporto da Junta da Galiza, Santiago Domingues Oliveira, após este ter reconhecido que "a Galiza tem de contar com umha selecçom galega de futebol como tenhem as outras comunidades autónomas, nom tem porque ser diferente".

BRIGA explica no seu web nacional que julga positiva a abertura de um debate social sobre a necessidade de contarmos com selecçons desportivas próprias, tal e como reclamam as principais torcidas das equipas galegas cada domingo nos estádios. Porém, acha insuficiente que se limite a iniciativa a umha simples "selecçom autonómica" e a determinadas especialidades como o futebol e o ciclismo, segundo se conclui das intençons exprimidas polo citado responsável político da Junta.

Em lugar disso, e consoante tenhem reivindicado os adeptos e adeptas organizadas em Siareiros Galegos, BRIGA reclama verdadeiras selecçons nacionais em todas as especialidades desportivas, evitando assim que @s melhores desportistas galeg@s se vejam abocados a defenderem as cores espanholas na concorrência internacional.

Toda a informaçom sobre este tema pode ser lida na íntegra no web de BRIGA.

 

Voltar à página principal