Plataforma Coimbra-Galiza já tem blogue

3 de Abril de 2006

A Plataforma Coimbra-Galiza, entidade portuguesa criada em ámbitos universitários da cidade que debruça sobre o rio Mondego, conta já com um espaço na Internet para informar sobre as actividades que desenvolve desde a sua fundaçom, no passado dia 2 de Março.

Segundo a autodefiniçom que figura no blogue, "a plataforma é um movimento aberto a todos(as) os que acreditem e queiram ajudar a luitar polo direito do povo galego a atingir a sua autodeterminaçom politica, cultural e territorial negada e reprimida polo Estado Espanhol". Entre os seus objectivos, os promotores e promotoras frisam "a divulgaçom da cultura e língua galega, assim como das movimentaçons politicas na Galiza e da repressom exercida sobre os movimentos independentistas".

O blogue contém ligaçons para as principais entidades do MLNG, bem como informaçom relativa à vida associativa e às actividades realizadas e previstas. Damos daqui os parabéns e o nosso agradecimento às pessoas integrantes da iniciativa, especialmente significativa para a Galiza por vir do seio do povo irmao português.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

BRIGA participa em Coimbra num acto informativo sobre a repressom na Galiza (+...)


Voltar à página principal

 

 

Visual do blogue da associaçom solidária portuguesa