Bush incrementa financiamento para actividades contra a Revoluçom Cubana

11 de Julho de 2006

George W. Bush aprovou um aumento de 80.000.000 de dólares para patrocinar actividades contrarrevolucionárias em Cuba, junto à pressom das sançons e o bloqueio contra a Cuba revolucionária.

O Governo ianque di querer forçar "a mudança", eufemismo para denominar a derrocada da Revoluçom, estendendo as suas ameaças a "terceiras partes" que colaborarem com Cuba, em alusom as relaçons de irmandade entre Cuba, Venezuela e Bolívia.

O financiamento do imperialismo orienta-se para fornecer novos recursos às emissons anticubanas de rádio e televisom com propaganda capitalista, iniciadas nos anos 80 em Miami pola máfia pró-ianque.

Mas os novos planos de financiamento contrarrevolucionário incluem ainda 20 milhons de dólares anuais para subsidiar directamente "acçons da oposiçom cubana", o que em seguida remete para as contínuas acçons terroristas dirigidas a partir da Flórida durante as últimas décadas contra Cuba, incluindo 637 tentativas e planos abortados de assassinato dirigidos contra Fidel Castro.

Resposta firme do Governo da República de Cuba

O Governo cubano denunciou a atitude "prepotente e bochornosa" de Bush, que "tenciona preparar a derrocada de um governo legitimamente instituído, em aberto desacato das mais elementares normas do direito e as relaçons internacionais", acrescentando que estamos perante mais um "acto violatório da soberania e independência de Cuba".

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Cuba fala claro ao imperialismo europeu (+...)

 

Voltar à página principal