Debate em Ponte Areias subordinado ao tema "O futuro da Galiza"

26 de Julho de 2006

O local social auto-gerido de Ponte Areias, Baiuca Vermelha, comemora o seu primeiro ano em andamento com umha série de actos organizados pola Assembleia Aberta, organismo encarregado de dinamizar esse espaço de autoorganizaçom popular no Condado.

A primeira das iniciativas previstas durante esta segunda quinzena de Julho é o debate político que nesta quinta-feira, dia 27, protagonizarám Camilo Nogueira (histórico dirigente da esquerda nacionalista), e Maurício Castro (membro da Direcçom nacional de NÓS-Unidade Popular).

Será a partir das 2.30 horas no Local Social Baiuca Vermelha, na rua Redondela, 11, de Ponte Areas, num acto subordinado ao tema "O futuro da naçom Galega".

Além dessa primeira iniciativa, no dia seguinte será inaugurada a exposiçom "12 meses de autoorganizaçom popular", relativa à breve, mas intensa, história do centro social condadês. Além dos petiscos de rigor, o acto incluirá um recital poético a cargo de Kiko Neves e Elvira Ribeiro, e concluirá com um concerto acústico do cantor Tino Baz.

Já no dia 29 de Julho, e a partir do meio-dia, o grupo "@s Veraneantes" percorrerá as ruas do centro da vila com um espectáculo de animaçom musical, antes do jantar popular protagonizado polo bacalhau e os gravanços, além de diversas carnes e arroz.

 

Voltar à página principal