Sionismo continua campanha de extermínio

12 de Julho de 2006

A ofensiva terrorista do Estado de Israel continua, e nom apenas contra a populaçom palestiniana, mas também contra as populaçons árabes do vizinho Líbano. O centro da Faixa de Gaza foi ocupada por tanques israelitas enquanto no norte se sucedem os bombardeamentos, que já custárom a vida de umha família completa formada por nove pessoas, incluídos os sete filhos de entre 16 e 4 anos.

Enquanto isso, a guerrilha de Hezbollah mantém confrontos com o ocupante exército sionista no sul do Líbano. Vários soldados imperialistas morrêrom e dous fôrom detidos polas milícias xiítas. Diversas localidades libanesas estám a ser intensamente bombardeadas pola artilharia israelita.

Gaza continua a sofrer bombardeamentos indiscriminados e as guerrilhas palestinianas garantírom umha "resposta dura" à ofensiva criminosa sionista, que dia a dia incrementa o número de vítimas civis e menores de idade entre a populaçom da Palestina. Os hospitais nom conseguem atender o grande número de feridos e feridas, tendo aumentado o número de abortos em 30% por causa do estrés provocado pola intensa e incessante repressom militar.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Criminal ofensiva sionista contra Palestina (+...)

Declaraçom da FPLP sobre o ataque sionista na Prisom de Ariha (+...)

Terrorismo de estado: Israel assalta ilegalmente prisom palestiniana com o aval ianque e da Uniom Europeia (+...)

Estado sionista anuncia novas anexaçons de territórios palestinianos (+...)

Palestina: "a história é a favor dos pequenos" (+...)

«Nunca digas "nunca Hamas"» (+...)

 

 

Voltar à página principal