Mais de 50 civis vítimas mortais nos ataques israelitas ao Líbano, incluindo 15 crianças

14 de Julho de 2006

O saldo provisório de vítimas dos ataques a objectivos civis libaneses por parte das forças armadas sionistas ficou nas primeiras 24 horas em 52 mortes, incluindo 15 crianças, além de mais de umha centena de pessoas feridas. Fogo de artilharia, aviaçom e ataques navais completárom a ofensiva ainda aberta contra centros nevrálgicos de Beirute, capital do Líbano.

Também quatro estrangeiros, brasileiros de umha mesma família, morrêrom sob o fogo indiscriminado isrealita, dous deles menores de idade.

As acçons ilegais de terrorismo de estado por parte de Israel nom incluem por enquanto declaraçom de guerra, mas mais de vinte pontes, estradas, prédios, a sede da televisom libanesa e o aeroporto da capital do Líbano, entre outros alvos civis, estám a ser duramente castigados polos ataques terrestres, marítimos e aéreos do Estado sionista.

Como era de esperar, os Estados Unidos apoiam as acçons terroristas dos seus sócios no Oriente Próximo, enquanto o Governo libanês continua sem responder aos ataques israelitas. Só a guerrilha do Hezbollah ameaçou com responder com ataques à terceira maior cidade de Israel, Haifa, se nom forem detidos os ataques.

Prosseguem também os assassinatos de palestinianos em Gaza, numha ofensiva que já inclui o uso de F-16 e avions nom tripulados, enquanto os EUA vetárom umha condena do Conselho de Segurança da ONU que pretendia condenar os ataques sionistas contra a populaçom palestiniana na Faixa de Gaza.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Sionismo continua campanha de extermínio (+...)

Criminal ofensiva sionista contra Palestina (+...)

Declaraçom da FPLP sobre o ataque sionista na Prisom de Ariha (+...)

Terrorismo de estado: Israel assalta ilegalmente prisom palestiniana com o aval ianque e da Uniom Europeia (+...)

Estado sionista anuncia novas anexaçons de territórios palestinianos (+...)

Palestina: "a história é a favor dos pequenos" (+...)

«Nunca digas "nunca Hamas"» (+...)

 

 

Voltar à página principal

 

 

Beirute: civis fogem dos ataques sionistas contra pontes, estradas, prédios, aeroporto e outros objectivos nom militares