Juventude independentista em andamento: Sons Jovens em Compostela

20 de Maio de 2006

A juventude galega revolucionária e independentista continua a sua oferta de lazer alternativo, dando continuidade às iniciativas de Trasancos e Ponte Vedra no 10 de Março e 1º de Maio, respectivamente. Agora BRIGA organiza um concerto na capital da Galiza para 26 de Maio, promovendo a actividade musical dos grupos locais de música galega como alternativa ao programa institucional nas festas de Compostela

A marginalizaçom dos grupos de gente nova do País que costumam ficar excluídos dos programas das instituiçons públicas, que preferem utilizar o dinheiro público para pagar às figuras "na moda" nalgum canal televisivo espanhol, terá assim nesta ocasiom o contra-ponto na iniciativa da organizaçom juvenil independentista BRIGA.

O concerto, baptizado como Sons jovens, decorrerá na praça do Caminho no dia 26, a partir das 21 horas, depois da ruada dos "Veraneantes" poals ruas da Zona Velha compostelana. Ice Wind, Codename, Brêtema e Grhumo, grupos locais de Compostela, formam o programa desta jornada musical autogerida pola juventude independentista e revolucionária.

Mais informaçom sobre a iniciativa juvenil no web nacional de BRIGA.

 

Voltar à página principal