Ferrol acolherá em Dezembro IV Congresso de Primeira Linha

21 de Novembro de 2006

Os diversos organismos partidários dedicárom-se nos últimos meses à preparaçom da quarta reuniom congressual do nosso partido, quatro anos depois da anterior. Finalmente, e sob a legenda "Revoluçom Galega", Ferrol acolherá o IV Congresso d@s comunistas galeg@s agrupados em Primeira Linha, no dia 16 de Dezembro.

Os três congressos anteriores decorreram na capital da Galiza em Dezembro de 1998, Junho de 1999 e Março de 2002. Desta vez, o máximo organismo do partido reunirá na cidade de Ferrol, num Congresso em que será debatida umha extensa tese política, dedicada quase que monograficamente à análise da dependência nacional galega de um ponto devista histórico-político.

Também os Estatutos serám submetidos a debate, com o intuito de aperfeiçoar o funcionamento e actualizar a estrutura partidária consoante as mudanças acontecidas nestes quatro anos de desenvolvimento nos planos organizativo e político, tendo em conta também a evoluçom do movimento político em que o nosso partido se insere como mais umha peça na estratégia de construçom nacional, de parámetros revolucionários e antipatriarcais.

Nas próximas semanas informaremos das novidades relevantes que se forem produzindo em torno da convocatória congressual, máximo evento partidário dos últimos quatro anos, que esperamos conclua, graças ao esforço do conjunto das e dos camaradas, com sucesso, servindo assim para impulsionar o trabalho político da esquerda independentista no seio do povo trabalhador galego, na perspectiva da sua libertaçom nacional e social de género.

 

Voltar à página principal