Publicadas resoluçons do IV Congresso de Primeira Linha

12 de Fevereiro de 2007

Os textos aprovados no IV Congresso do nosso partido estám já disponíveis em papel, editados pola Abrente Editora num volume de 72 páginas, que recolhe a Tese Política, os Estatutos e o Modelo Organizativo.

O IV Congresso de Primeira Linha, que decorreu no passado dia 16 de Dezembro na cidade de Ferrol sob o mote Revoluçom Galega, recolhe a linha estratégica da actuaçom política do nosso partido para os próximos anos segundo o mandato do seu máximo organismo. Além disso, o encontro serviu para actualizar a análise da nossa história nacional e da realidade actual da Galiza de parámetros comunistas e independentistas.

Umha epígrafe dos textos congressuais, a dedicada à análise da historica caracterizaçom da Galiza como colónia, foi já publicada no número 43 do Abrente, a nossa públicaçom partidária, e está disponível no nosso portal. Podes lê-la aqui.

Porém, se quigeres aceder à totalidade dos textos, podes fazer o teu pedido, vendendo-se por um preço de 7 euros + 5 euros de gastos de envio.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Resoluçons aprovadas polo IV Congresso de Primeira Linha. (+...)

Discurso do secretário-geral de Primeira Linha, Carlos Morais, no encerramento do IV Congresso do Partido (+...)

Plenário decorrido em Ferrol pujo termo ao quarto processo congressual de Primeira Linha (+...)

Ferrol acolherá em Dezembro IV Congresso de Primeira Linha (+...)

 

Voltar à página principal