[Documentário] Clandestinas: o aborto no Brasil

1 de Maio de 2007

Nos últimos meses, as mulheres portuguesas e as mexicanas conseguírom, com a sua luita, importantes avanços legislativos, dando cabo das penas de prisom para as mulheres que abortavam em ambos países.

Tal como em Portugal e no México, no Brasil existe um importante movimento de mulheres que exigem o fim das leis de 1940, que imponhem ainda hoje até 3 anos de prisom pola prática do aborto. As forças feministas e de esquerda reclamam o fim da criminalizaçom do aborto, enquanto a Igreja Católica e outras seitas do género querem impedir, com umha campanha ultra-reaccionária, qualquer avanço nessa direcçom.

Achamos de grande interesse conhecermos os diferentes contextos das luita das mulheres trabalhadoras no mundo. É por isso que, tendo agora ocasiom de reproduzir um interessantíssimo documentário brasileiro que expom a situaçom actual da luita pola descriminalizaçom do aborto como livre opçom da mulher, recomendamos vivamente assistir aos 20 minutos destes trabalho videográfico realizado por estudantes de Jornalismo da Universidade de São Paulo.

O documentário divide-se em duas partes de 10'22min e 9'32min, respectivamente.

1ª parte

2ª parte

 

Voltar à página principal