AGIR leva História da Língua Galego-Portuguesa às universidades

6 de Novembro de 2006

A entidade estudantil independentista AGIR anunciou o acordo fechado com a Universidade Lusófonoa de Humanidades e Tecnologias, a Fundação Mario Soares, a Biblioteca Universitária Vítor de Sá e a Fundação para a Ciencia e a Tecnologia para trazer à Galiza umha exposiçom dedicada à história da nossa língua.

A exposiçom estará nas três universidades galegas, depois de permanecer na Escola Oficial de Idiomas de compostela. E corresponderá a AGIR tratar do relacionado com a permanência na Faculdade de Geografia e História da Universidade de Compostela (20 a 24 de Novembro), na Faculdade de Filologia da Corunha (27 de Novembro a 5 de Dezembro) e na Faculdade de Filologia da Universidade de Vigo (entre os dias 11 e 15 de Dezembro.

A exposiçom, intitulada "História da Língua Portuguesa", percorre séculos de trajectória da nossa língua, incluindo umha visom ampla que recolhe a realidade galega e os nossos autores e autoras literárias como parte do património comum de fala galego-portuguesa no mundo.

Mais informaçons no web de AGIR e da exposiçom on line.

 

Voltar à página principal