Jornal norte-americano dá pormenores sobre os planos ianques de invasom do Irám

25 de Fevereiro de 2007

The New York Times assegura que foi criado um comité do Pentágono dedicado especificamente a preparar um ataque militar contra o Irám, que deve prever o início imediato de umha guerra de agressom 24 horas depois das ordens do presidente ianque nesse sentido.

O grupo leva meses trabalhando nessa hipótese, adscrito ao gabinete de Chefes do chamado Estado Maior Conjunto, segundo relatou ao referido jornal um ex-oficial da inteligência estado-unidense cuja identidade nom foi revelada.

O objectivo declarado dos planos é a derrocada do actual governo, com a escusa de destruir as instalaçons nucleares e alegados centros de apoio às forças patrióticas iraquianas que combatem as forças imperialistas ocupantes.

Entretanto, o porta-voz do Pentágono, Bryan Whitman, declarou que os EUA "nom estám a preparar umha guerra com o Irám. Sugerir outra cousa qualquer é simplesmente erróneo, enganador e malicioso."

Nom é isso o que indicam cada vez mais indícios sobre manobras nas proximidades e filtraçons como as agora publicadas polo The New York Times.

 

Voltar à página principal