Conselharia da Cultura financia blog pró-sionista em galego

5 de Janeiro de 2006

A Conselharia da Cultura e o Desporto, em maos do BNG, financia através de inserçons publicitárias o blog "En defensa de Israel", dedicado, como o nome indica, a apoiar os interesses do sionismo no Médio Oriente e criminalizar a resistência palestiniana.

O Blog, autodefinido como "Informaçom Alternativa Contra o Pensamento Único e Politicamente Correcto", difunde todo o tipo de conteúdos favoráveis à estratégia criminal sionista, defendendo explicitamente o reaccionário Governo de Ehud Olmert e a figura concreta do primeiro-ministro israelita, apresentado como "dialogante".

Ao mesmo tempo, "En defensa de Israel" reproduz todo o tipo de tópicos e preconceitos acusatórios contra os povos árabes, genericamente apresentados como apoiantes do integrismo religioso, e com destaque para o palestiniano, ao qual chega a atribuir, sem maiores precisons, que "preferem a violência" (sic).

Viria bem que a conselheira da Cultura, Ánxela Bugalho, explicasse a relaçom entre a propaganda sionista e a cultura galega, umha vez que decidiu entregar dinheiro público galego para justificar a genocida política do imperialismo sionista.

 

Voltar à página principal