Mútua das obras o AVE qualifica de "ligeiro" o acidente que custou a vida a um trabalhador no Carvalhinho

21 de Setembro de 2007

Dificilmente poderám ser dados passos na resoluçom do grave problema do alto número de acidentes laborais na Galiza com a toleráncia actual para atitudes como a da "respeitável" mútua contratada para as obras obras do AVE no Carvalhinho. A morte de um operário e os ferimentos de outros quatro com a queda de um viaduto em construçom de 70 metros de altura é qualificada como acidente "ligeiro" numha atitude que, segundo o secretário comarcal da CIG em Ourense, "é muito mais freqüente do desejável".

Um acidente "ligeiro", o do Carvalhinho, que além de um morto, produziu nos outros quatro feridos umha fractura aberta de rótula, fracturas de extremidades, traumatismo cránio-encefálico e perda de conhecimento, entre outros ferimentos.

Etelvino Branco explicou que as mútuas costumam maquilhar as estatísticas e a gravidade dos sinistros laborais, com o intuito de evitar inquéritos da Inspecçom e dos técnicos do Gabinete Provincial da Delegaçom de Trabalho. Umha fraude permanente e tolerada pola Administraçom pública, o que explica a impunidade de que venhem gozando as empresas responsáveis polos acidentes, que raramente enfrentam qualquer processo penal.

O dirigente sindical referiu ainda a existência de baixas laborais por acidentes "ligeiros" que duram até 300 e 365 dias, graças às fraudes de mútuas como FREMAP, que trabalha para a subcontrata que empregava o trabalhador morto e os quatro feridos no Carvalhinho, e que tem sede social em Samora (Espanha). Também esse acidente de grandes dimensons e resultado de morte foi registado como "ligeiro" pola tal FREMAP, evidenciando a enorme fraude sobre a qual se constrói a política institucional e patronal em matéria de acidentes laborais.

 

:: Mais informaçons sobre o mesmo tema

Mais acidentes laborais, na terra e no mar, e ninguém responde. (+...)

Dados oficiais certificam aumento da sinistralidade laboral na Galiza em 2007. (+...)

 

Voltar à página principal