AGIR apresenta candidaturas em nove faculdades da USC

11 de Dezembro de 2007

O estudantado da esquerda independentisa, organizado em AGIR, apresenta nesta quarta-feira candidatos e candidatas às eleiçons a Juntas de Faculdade da Universidade de Compostela, com o propósito declarado de "privar os sindicatos amarelos da obtençom dos cadeirons com que acrescentam o seu ganho económico (para benefício de nom sabemos quem), já avondo graças aos subsídios públicos e aportaçons partidárias que recebem".

Para além dessa declaraçom de princípio, AGIR quer deslegitimar activamente o antidemocrático funcionamento desses organismos universitários, lembrando aliás que a obtençom de "representantes" é a única via que o sistema prevê para aceder a meios materiais públicos que costumam ser dirigidos em exclusiva às candidaturas amarelas.

É por isso que AGIR pede o voto para as 29 candidatas e candidatos confirmados, apresentados às seguintes faculdades:

-Direito

-Física

-Óptica e Optometria

-Biologia

-Económicas e Empresariais

-Filologia

-Magistério

-Relaçons Laborais

-Filosofia

Além dessas faculdades em que AGIR apresenta candidaturas próprias, pede o voto para a Assembleia de Estudantes de Centro, na Faculdade de Geografia, Arte e História, por fazer frente ao amarelismo e ao Processo de Bolonha. Apoio que estende a outras possíveis "onde a autoorganizaçom em chave assemblear e combativa com os problemas mais candentes é um facto perceptível polo estudantado das mesmas."

 

Voltar à página principal