Quarto militante de NÓS-UP citado por acto simbólico contra a monarquia espanhola

20 de Janeiro de 2008

NÓS-Unidade Popular viu-se informou da citaçom do seu quarto militante detido a 6 de Dezembro em Vigo, acusado pola Polícia espanhola, como os seus três companheiros citados anteontem, de queimar um boneco que representava o actual rei espanhol.

Inicialmente, parecia que só três dos militantes de NÓS-Unidade Popular iriam ser citados polo juiz da Audiência Nacional Grande-Marlaska, mas finalmente som quatro os independentistas galegos chamados para declararem perante esse magistrado no dia 29 de Janeiro em Madrid.

NÓS-Unidade Popular vai dar apoio solidário aos seus três militantes, apelando também à adesom dos "simpatizantes das diferentes sensibilidades e correntes da nossa esquerda nacional", para fazer "frente comum" a esta actuaçom repressiva propiciada pola Polícia espanhola através do tribunal especial existente em Madrid, a chamada Audiência Nacional.

De Ferrol, Corunha, Compostela, Ponte Vedra, Vigo e Ponte Areias partirám pessoas solidárias com os quatro compatriotas no mesemo dia 29 de Janeiro, para assistir ao julgamente e concentrar-se em frente da Audiência Nacional, em Madrid.

A seguir, oferecemos os horários e lugares de onde partirá o transporte para a capital espanhola:

- Ferrol (As Pias): 00.00h

- Corunha (Sam Pedro de Meçouço): 0.30h

- Compostela (Avd de Lugo, altura estaçom autocarros): 1,15h

- Ponte Vedra (Pavilhom dos Desportos): 2,00h

- Vigo (Praça de Espanha): 2,20h

- Ponte Areias (L.S. Baiuca Vermelha) 2,45h

Para mais informaçom, NÓS-UP disponibilizou o telefone 669 778 474.

 

Voltar à página principal