Local Social de Ponte Areias dá a conhecer actualidade de três luitas anti-imperialistas

1 de Abril de 2008

A Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha, local social de Ponte Areias, enceta o mês de Abril anunciando três palestras sobre importantes luitas do mundo actual: umha dirigente palestiniana, umha cubana e um dominicano visitam a vila do Condado para falar de três processos diferentes de luita anti-imperialista e popular.

Palestina

Na quinta-feira 10 de Abril, a partir das 20h30 haverá umha palestra com Leila Khaled na Baiuca Vermelha, aproveitando a presença na Galiza da dirigente marxista palestiniana, trazida pola Associaçom Galiza por Palestina. Leila Khaled É Presidenta da Uniom Geral de Mulheres Palestinianas, membro do Conselho Nacional Palestiniano e membro do Buró Político da Frente Popular para a Libertaçom de Palestina (FPLP).

República Dominicana

Com ocasiom da sua presença na Galiza, pola sua assistência às XII Jornadas Independentistas organizadas polo nosso partido, o Local Social Baiuca Vermelha organiza umha palestra do veterano revolucionário dominicano Narciso Isa Conde, na terça-feira 15 de Abril. A palestra com o dirigente de Nueva Izquierda-Círculos Caamañistas da República Dominicana dará começo polas 21h.

Cuba

Elena Martínez Canals, intelectual e revolucionária cubana, estará em Ponte Areias na quarta-feira 16 de Abril. Tal como Narciso Isa Conde, Martínez Canals visita a Galiza convidada polo nosso partido, para participar das XII Jornadas Independentistas. É militante do Partido Comunista Cubano e promotora da revista digital Cuba Siglo XXI, e a sua conferência começará polas 21 h.

 

Voltar à página principal