Tod@s a Ferrol com Banda Bassotti e contra os fascistas do PP e AVT!

7 de Agosto de 2007

Som uns fascistas. Uns fascistas crescidos graças à cumplicidade do PSOE e de outros partidos supostamente "progressistas" que levam anos fazendo-lhes o jogo em temas como a lei de partidos e a chamada "política antiterrorista". Negam-se a condenar o golpismo franquista, querem manter a populaçom nom heterossexual sem direitos, defendem a volta do nacional-catolicismo às escolas e querem proibir a difusom de mensagens políticas contrárias aos seus dogmas reaccionários. Som os fascistas do PP e das suas organizaçons acólitas, como a Associaçom de Vítimas do Terrorismo (AVT).

O último episódio da sua história de intoleráncia nascida o 18 de Julho de 1936 é a campanha lançada da oposiçom da cámara municipal de Ferrol para que se anule o concerto do grupo italiano Banda Bassotti previsto nas festas de Verao da cidade do norte. O motivo? som antifascistas, comunistas e amigos do Povo Basco. Como nós e como BRIGA, que já difundiu um comunicado sobre o tema.

Por isso fazemos um chamado ao povo mais consciente da necessidade de parar os pés aos torquemadas do PP, para assistirmos ao concerto deste sábado, dia 11, em Ferrol, e fazermos frente assim à censura desses fascistas.

Como antecipo, colocamos um vídeo da tradicional cubana "Guantanamera" interpretada pola veterana banda italiana. Vemo-nos sábado em Ferrol!

 

E agora umha tradicional partisana e antifascista italiana: Bella Ciao.

 

 

Voltar à página principal