Centros sociais recuperam oferta de cursos em Outono

11 de Outubro de 2007

Depois de um Verao com actividades formativas na Universidade Popular da Gentalha do Pichel, o centro social compostelano volta a abrir umha importante oferta de cursos de interesse com preços populares e integralmente desenvolvidos em galego-português. Nom é o único caso. Em Ponte Vedra, também a Revira inicia mais um ano de cursos de diferentes matérias.

No caso da capital, a Gentalha do Pichel oferece doze cursos diferentes, das temáticas mais variadas. Desde a aprendizagem de línguas até as tarefas do lar, passando pola música, o teatro e a defesa pessoal. Eis a lista completa divulgada no blogue da Gentalha: harmonia e corda, gaita, francês, alemám, catalám, teatro (adulto e infantil), pintura, sobrevivência doméstica, dança, pandeireta (iniciaçom e avançado), tamboril e defesa pessoal para mulheres.

A jornada de apresentaçom dos cursos será no día 16 de Outubro às 21h00 no centro social "O Pichel" (Santa Clara 21). Aí é que serám decididos os horários, em funçom das preferências das pessoas assistentes. Para qualquer dúvida ou esclarecimento, pode-se ligar ao 686 015 657 ou consultar o blogue da Gentalha.

Em Ponte Vedra, A Revira abriu também um importante leque de curos, que incluem a gaita, a guitarra e a pandeireta, e dous cursos diferenciados de galego-português, um orientado para o padrom galego e outro para o padrom de Portugal. Toda a informaçom sobre preços e horários está disponível no blogue do centro social ponte-vedrês, ou telefonando para o número 650 359 046.

 

 

Voltar à página principal