Delegaçons juvenis galegas participam nestes dias no Gazte Topagunea basco

21 de Março de 2008

Segundo confirmárom representantes de ambas entidades, BRIGA e AGIR participam neste ano no Gazte Topagunea, jornadas juvenis do movimento abertale basco que decorrem entre hoje e o dia 24 de Março em Lezo (Guipúscoa). Umhas jornadas com forte conteúdo internacionalista, através de delegaçons de numerosos países do mundo, nomeadamente naçons sem estado como a nossa, representada polas referidas entidades juvenil e estudantil independentistas e, segundo indica o programa oficial, também por umha delegaçom da AMI.

Apesar das duras condiçons repressivas impostas polo Estado espanhol à juventude e ao conjunto da esquerda abertzale basca, o Gazte Topagunea continua a constituir um marco do importante nível de introduçom social do movimento revolucionário e independentista basco.

Concertos, palestras, debates e outras actividades completam um programa que inclui a presença de países como África do Sul, Venezuela, Palestina, Curdistám, Irlanda, Suíça, Flandres, Andaluzia, Itália, Alemanha, Bretanha, Córsega, Repúblia Checa, Grécia, Eslovenia, Holanda, Portugal e a Galiza, entre outros.

 

Voltar à página principal