Estudantes e docentes pedem demissom da decana de Económicas da USC

26 de Fevereiro de 2008

A Assemblea Geral de Estudantes da Universidade de Compostela apresentou aos meios de comunicaçom a campanha de recolha de assinaturas para reclamar a demissom da decana da Faculdade de Económicas da USC, María Teresa Cancelo, responsável polo convite a María San Gil para um acto eleitoral disfarçado de conferência académica.

A decana, próxima do Partido Popular, provocou com esse convite a reacçom do estudantado, que se concentrou para rejeitar a presença da líder da extrema-direita espanhola na universidade pública galega. A criminalizaçom que se seguiu ao sucedido no dia 12 de Fevereiro naquela faculdade é bem conhecido, e provocou agora a reacçom de professorado e estudantado da USC, que pede a demissom da decana.

A iniciativa foi apresentada em conferência de imprensa polos estudantes Daniel Cao e Iago Barros, que lembrárom a imputaçom a cinco estudantes por "injúrias, ameaças, desordens públicas e atentado", graças à colaboraçom de Mª Teresa Cancelo com a estratégia repressiva promovida polo PP e a justiça espanhola.

Concentraçom em defesa da livre expressom e contra a repressom

Ambos estudantes, integrantes da Assembleia Geral de Estudantes, lembrárom que a Universidade é um foro de "desenvolvimento livre de ideias críticas" e um espaço "legítimo" para o exercício do direito à livre expressom. Reclamárom o fim da estratégia repressiva e das intervençons policiais contra os sectores que alçam a voz para denunciar as injustiças, voltando a lembrar que os agressores do dia 12 fôrom os guarda-costas e polícias que introduzírom e utilizárom armas proibidas no interior do espaço universitário contra o estudantado.

A Assembleia Geral de Estudantes, organismo plural significado pola sua actividade contra o neoliberal Espaço Europeu do Ensino Superior (Processo de Bolonha), pediu o fim do processo judicial em curso e convocou umha concentraçom para amanhá, quarta-feira, às 20 horas, na praça do Toural de Compostela.

 

Voltar à página principal