[TV] Referendo na Venezuela: o estranho 'golpe de estado' de Chávez

22 de Novembro de 2007

Para além da histórica e digna posiçom de Chávez fazendo frente aos imperialistas espanhóis na passada Cimeira Ibero-Americana no Chile, os media de Espanha e, em geral, do capitalismo, mantenhem umha importante ofensiva propagandística através da prática totalidade de media ao seu serviço, contra o processo de reforma constitucional venezuelana.

É conhecida a nossa posiçom de apoio às posiçons anti-imperialistas do movimento encabeçado por Hugo Chávez contra a oligarquia venezuelana e contra o poder das potências imperialistas mundiais. Por isso, e para na medida das nossas modestas forças contrarrestar essa propaganda imperialista, oferecemos dous vídeos esclarecedores sobre o referendo venezuelano de 2 de Dezembro.

Um, que oferece imagens de umha mobilizaçom estudantil decorrida ontem em prol da reforma constitucional, que multipicou a participaçom das violentas marchas do estudantado burguês das últimas semanas; e outro em que o próprio Chávez comenta, através de um artigo do comentador espanhol Pascual Serrano, a campanha mediática tecida contra a via venezuelana ao socialismo.

O primeiro tem umha duraçom de 10 minutos e o segundo de 3'30 minutos, e ambos som falados em espanhol venezuelano.

 

Voltar à página principal