BNG reclama mais Guarda Civil

A Guarda Civil vista por Castelao (clica na imagem para a veres aumentada)

 

"Pra que ergan o puño"

8 de Dezembro de 2007

O BNG pediu ao governo que preside Peres Tourinho, através do deputado Pablo Gonçales Marinhas, um aumento da presença de militares espanhóis adscritos à chamada Guarda Civil, corpo de ressaibo especialmente repressivo e refractário aos direitos nacionais galegos.

O deputado do BNG acha que a Galiza tem poucos guardas civis -som 820, segundo os seus dados- e por isso pede que o executivo madrileno crie mais vagas e mande mais fardados com tricórnio às estradas da Galiza, melhorando-lhes as condiçons laborais para assim melhorar também a sua "motivaçom".

Isso sim, o Bloque apostila que quer umha "autêntica polícia integral", mas entretanto acha que devem incrementar-se "os meios humanos" e "as condiçons de trabalho da Guarda Civil no nosso país".

Desconhecemos se no BNG julgam estar a seguir também nisto o ideário de Afonso Daniel Rodrigues Castelao, mas para lhes refrescar a memória sobre o particular ilustramos a iniciativa destes "nacionalistas de bem" com umha estampa do nosso saudoso patriota dedicada precisamente à Benemérita.

 

Voltar à página principal