Lisboa: Política Operária homenageia Francisco Martins

Camaradas da Política Operária na manifestaçom do 1º de Maio em Lisboa

3 de Maio de 2008

O colectivo comunista português editor da revista Política Operária participou em Lisboa na manifestaçom do 1º de Maio convocada pola CGTP-IN, portando umha faixa com a palavra de ordem Sócrates, rua! acompanhando durante mais de três horas as dezenas de milhares de trabalhadoras e trabalhadores que inundárom a avenida lisboeta Almirante Reis partindo de Martim Moniz e chegando até a Alameda.

Posteriormente, às 18.30, tivo lugar nos locais da Associação Abril em Maio, no Regueirão dos Anjos, umha emocionate sessom evocativa de Francisco Martins Rodrigues. Após a projecçom de umha entrevista realizada por António Louçã e emitida há uns anos pola RTP, tivo lugar um acto de homenagem apresentado por Ana Barradas, no qual intervinhérom a historiadora especialista na resistência antifascista Paula Godinho, o jornalista e militante revolucionário António Louçã, o secretário-geral de Primeira Linha, Carlos Morais, o redactor da Política Operária António Barata, e um dos filhos do homenageado, Pedro Martins.

Homenagem ao revolucionário português Francisco Martins Rodrigues, amigo da Galiza recentemente falecido

A sessom de homenagem contava com umha exposiçom de fotografias, cartas, trabalhos prisionais e artigos, muitos deles inéditos. Também se recolhiam alguns comunicados de condolência e homenagem ao grande revolucionário comunista provenientes da Catalunha (Endavant e MDT), Galiza (AGIR, NÓS-UP e Primeira Linha), País Basco (Batasuna), Estado francês (Lutte Ouvrière), Brasil, etc; assim como de organizaçons e movimentos sociais portugueses.

Tal como comunicou Ana Barradas ao início da sessom de homenagem, na actualidade está a trabalhar-se na compilaçom, selecçom e catalogaçom dos contributos teóricos do Francisco Martins Rodrigues, para a posterior publicaçom dos mesmos.

Intervençom do secretário-geral do nosso partido na homenagem a Francisco Martins

 

Voltar à página principal