Novidade editorial: Manual Galego de Língua e Estilo

27 de Novembro de 2007

Treze entidades socioculturais, incluída a editora ligada ao nosso partido, Abrente Editora, acabam de publicar um novo livro de referência para a aprendizagem do galego escrito à maneira tradicional: o Manual Galego de Língua e Estilo, com quase 500 páginas dedicadas a tratar em profundidade os mais diversos aspectos relativos à escrita do galego-português consoante o padrom proposto em 1983 pola AGAL.

Os autores e autora som Maurício Castro, Beatriz Peres e Eduardo Maragoto, docentes de Língua Portuguesa em escolas oficiais de idiomas galegas e dedicados durante anos à correcçom de textos produzidos por entidades do tecido social reintegracionista. O resultado é um exaustivo manual acompanhado de um verificador ortográfico para o processador de textos Open Office (software livre), que a Abrente Editora já disponibiliza neste web para as pessoas interessadas em melhorar o seu galego escrito.

Além das regras ortográficas, sintácticas e morfológicas, o Manual inclui um amplo estudo lexical com extensas listas de falsas semelhanças entre galego-português e espanhol, vocabulários temáticos trilíngües (galego-espanhol-inglês), um capítulo dedicado a como evitar o sexismo na linguagem, etc.

Recomendamos, portanto, a sua aquisiçom antes de que se esgote, ao preço de 25 euros (mais gastos de envio no caso dos envios à volta do correio).

Eis o conjunto de entidades co-editoras deste Manual Galego de Língua e Estilo:

Abrente Editora, A Esmorga Centro Social, A Fenda Editora, Aguilhoar (Centro Social da Límia), Associação Sócio-Pedagógica Galaico-Portuguesa, Associaçom Cultural Roi Soga de Lobeira, Associaçom Galega da Língua (AGAL), Associaçom Cultural A Gentalha do Pichel, Centro Social Henriqueta Outeiro, Centro Social Revolta, Fundaçom Artábria, Local Social Baiuca Vermelha, Local Social Revira e Terra Livre Ediçons.

 

Voltar à página principal