Dezassete soldados ianques mortos ao caírem dous novos helicópteros, derrubados pola resistência: 50 baixas ianques no que vai de mês

16 de Novembro de 2003

Os EUA continuam a ser duramente castigados na sua ilegal e ilegítima presença imposta sobre o Iraque. Em Mosul, no Curdistám iraquiano, dous helicópteros caírom, tendo-se já confirmado que um deles recebeu disparo com um lança-granadas da resistência. Provavelmente, embateu com o outro ao tentar evitar o primeiro impacto.

Um grupo provocou a intervençom do helicóptero Black Hawk simulando umha emboscada a veículos terrestres ianques. Ao aparecer o helicóptero esquivou um míssil foi disparado de terra e na manobra colidiu contra outro aparelho que voava perto.

Além disso, a resistência sobotou um novo comboio carregado com material logístico norte-americano a 125 quilómetros de Bagdad. Ante estas acçons, os ocupantes realizam arrestos massivos de maneira indiscriminada, provocando o crescimento das forças patrióticas iraquianas.

Por outra parte, só no que vai de mês de Novembro som já 50 as baixas mortais estado-unidenses. Bush pretende adiantar ao próximo verao a cedência do poder governativo no Iraque a um governo fantoche para assim situar-se ante as próximas eleiçons, umha vez que a opiniom pública é crescentemente contrária à presença ianque no Iraque.

Voltar à página principal