Concentraçom contra a Cidade da Cultura

Dúzias de pessoas secundárom a concentraçom contra as obras da Cidade da Cultura realizada onte à tarde em Compostela por NÓS-UP. A organizaçom da esquerda independentista leva anos denunciando o projecto farónico que está construindo Fraga no monte Gaiás, cum investimento superior aos 80.000 milhons de pesetas, sendo a única força política que solicita a paralisaçom das obras, destinando o orçamento @s afectad@s pola maré negra. Tanto o BNG local como o PSOE defendem abertamente umha obra que conta coa oposiçom da maioria d@s compostelan@s.
@s manifestantes deslocarom-se desde a praça do Pam até a sede desse organismo autónomo, no hospital de Sam Roque, onde cortárom o trânsito durante um quarto de hora. Vári@s manifestantes portavam cartazes com os rostos de Aznar, Blair e Bush coa legenda "assassino". Algumhas das palavras de ordem mais escuitadas fôrom "Os oitenta mil milhons para @s afectad@s", "Maré negra nunca mais", "Mais pesqueiros e menos petroleiros", "Ilegalizar o Partido Popular".
O acto finalizou coa leitura dum comunicado por parte do Responsável Comarcal de NÓS-UP, Antom Santos, que reproduzimos integramente



 




Voltar à página principal